Mar 30, 2009

PRK 059 Bukit Gantang : PR Memenangi Pusingan Pertama

Jika dilihatkan daripada jumlah penyokong PR (PAS.PKR dan DAP) pada hari penamaan calon di Majlis Perbandaran Taiping semalam (29hb Mac 2009) harapan cerah berpihak kepada calon PR/PAS iaitu Dato' Seri Nizar Jamaluddin untuk memenangi PRK ini dengan majoriti yang Selesa. Kira-kira 30 ribu orang penyokong PR telah memenuhi seluruh kawasan dan jalan disekitar bangunan tersebut.Ini amat berlawanan dengan penyokong BN yang berjumlah sekitar 3 ribu orang sahaja.


Kontinjen Pahang telah menghantar seramai 27 orang sukarelawan yang diketuai oleh Sdr. Hatta yang juga merupakan Timbalan Ketua AMK Pahang.Mereka akan berada di Bukit Gantang sehingga hari mengundi untuk membantu jentera PR di Bukit Gantang.Selamat Bertugas diucapkan.


























J


1 comment:

zua said...

sy b'harap AMK pahang bkn setakat turun d pilihanraya kecil shj tapi boleh m'yumbang dan m'gerakkan jentera utk m'hadapi pilihanraya umum yg akan dtng... dn trun ke setiap kg2, felda dn setiap pelusuk tanah air... apa pon grop pahang yg sy nmpk yg byk m'bantu dn m'gembeling dn nmpk paradigmanya (harap pahang juga dapat memenangi kebebasan seperti kerajaan pakatan rakyat)... HIDOP RAKYAT!!!

-epul85-
poison_cupid@live.com