Dec 28, 2009

Program Ceramah Tanpa Henti 40 Hari : Keadilan Untuk Anwar

Sdr. Shamsul Iskandar Mohd Akin, Ketua AMK Malaysia akan berada di Felda Panching Timur, Paya besar untuk mengadakan sesi ceramah penerangan mengenai kes Liwat 2, Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Tempat : Felda Panching Timur, Paya Besar

Tarikh : 3 Disember 2009

Masa : 8 malam


Semua penduduk sekitar kawasan tersebut dijemput hadir.Wakil-wakil dari PAS dan DAP akan turut sama berucap.Untuk pertanyaan sila hubungi Sdr. Kamarul Hatta di talian 017-9573855

5 comments:

ratuayu said...

kalau datang sekadar nak bagi tau pasal budah kena jubor dek anwar... tak payah lah. banyak benda lain kami nak buat.

Kenapa yang cover sgt anwar ni... tak lama dah, mahkamah akan buat keputusan, janganlah pulah awak semua ni nak mendahului keputusan mahkamah.

kalau dan dasar peliwat, tetaplah peliwat.

ratuayu said...

Jangan datang tempat kami, kalau sekadar nak buat sampah.

Rizal said...

Ratu Ayu,

Anda mewakili mentaliti tipikal UMNO/BN. Pengunaan bahasa yang lucah yang merendahkan martabat anda sebagai orang Melayu (rasanya lah) dan juga tidak mempunyai pemikiran yang kritikal & analitikal i.e. bagaimana seseorang boleh diliwat kalau terbukti oleh doktor yang tidak ada penetrasi dibahagian terlibat.Kita jangan jadi bodoh dan diperbodohkan.

hatta said...

nape ko mengelabah sngt nih..sedarlah wahai manusia yg jahil,brtaubat la kamu sebelum trlmbt..Alhamdulilah..pd hari ceramah tuh,progrm sngt brjaya..kalu ko sorang tak dtg tak jejas lansung progrm tuh..lgpun org mcm ko tak dtg lg bagus,dok fhm pun mende org nak ckp,sbb pintu dah trtutup rapat..

hatta said...

ha ha ha..de jugak org mcm ko kat dunia nih...pergi mmpus dgn satu Malaysia..sori lmbt respond wahai ratu ayu
Org nak beri penerangan biar la,ko tanak dngr sudah laa..

Satu M'sia..org tinggi agama nak ajar agama dah dah kene sekat..caya la M'sia..