Dec 9, 2009

Konvensyen Pakatan Rakyat Pertama

Konvensyen yang bakal diadakan pada 19hb Disember 2009 merupakan satu titik permulaan yang penting untuk Parti-parti yang bersepakat dibawah payung Pakatan Rakyat untuk mengukuhkan komitmen masing-masing terhadap Pakatan Rakyat.

Semua perwakilan yang terpilih diucapkan Selamat ber Konvensyen.

1 comment:

" KE ARAH BERA YANG LEBIH GEMILANG" said...

TAHNIAH! BLOG PKR BERA KINI MELEBIHI 50,000 PELAWAT

Hari ini Rabu tepat jam 04.33 petang tadi genaplah 50,000 pengunjung serta pelawat yang memasuki Blog PKR Cabang Bera ini.

Sejak ianya dilancarkan secara rasminya oleh Setiausaha PKR Cabang Bera, Sdr Rizan Hj Ali pada 15 OKTOBER 2008 lalu, blog PKR Bera ini tidak putus-putus menerima kehadiran antara 1,500 - 2,500 sehari pengunjung yang melawat blog ini untuk mendapat maklumat terkini aktiviti serta berita yang dilaporkan menerusi blog ini.

Hari ini menjadi bukti bagaimana sudah 50,000 pengunjung memasuki blog ini. Kekuatan blog ini ialah blog ini sentiasa di 'update'kan rekod dan beritanya selama 24 jam sehari tanpa henti oleh pengendalinya.

Disamping itu juga blog PKR Bera ini mempunyai rangkaian atau 'link' yang cukup baik bagi 'memasarkan' blog PKR Bera ini apatah lagi blog ini bukan hanya menyiarkan isu-isu nasional sebagai bahan beritanya malahan turut menyiarkan isu-isu setempat di Bera sendiri seperti masalah penduduk, isu bangunan terbengkalai, isu projek membazir sehinggalah memperkenalkan Bera dengan berbagai produk yang ada disini.

Jumlah pengunjung yang sentiasa 'hits' di blog PKR Bera ini juga melebihi jumlah pengunjung yang melawat ke beberapa blog PKR yang lain dan setaraf dengannya di negeri Pahang ini seperti blog PKR Negeri Pahang (sekitar 21,000 lebih) dan juga blog AMK Negeri Pahang sekitar 4,000 lebih serta beberapa blog PKR yang lain juga.

Yang pastinya blog PKR Bera bukan sahaja dikunjungi oleh ahli-ahli serta para penyokong Pakatan Rakyat di Bera sahaja malahan sehinggakan ahli-ahli dan pimpinan parti lawan sebelah pun turut melawatnya setiap masa untuk memantau 'kekuatan' PKR Bera kini yang kian meningkat!

Sekali lagi selaku pengendali blog PKR Bera mengucapkan TAHNIAH!


50,000 PENGUNJUNG Tepat Jam 4.33 petang!


Sekian,
PENGENDALI BLOG PKR BERA